Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Μανα μου Ελλας! Ουτε ενα ναι!

Τοτε στους αγανακτισμενους στο Συνταγμα ειχε
μια Κυπριακη σημαια που εγραφε πανω
"Μαμα μου ειμαι και εγω εδω"
Αν ημουν Αθηνα θα πηγαινα παλι εκει
διπλα στο συντριβανι με μια καινουργια 
κυπριακη σημαια

"Μαμα ελα μαζι μου!"


Ειμαι συγκινημενη...ναι ερχονται δυσκολες
μερες αλλα δεν χασαμε την εθνικη μας περηφανια.
Φοβομαστε,ανησυχουμε και προβληματιζομαστε,
θα μοιρασουμε το ψωμι μας στα δυο αν χρειαστει
και θα σταθουμε ο ενας διπλα στον αλλο.
...ειμαστε Ελληνες.
Δηθεν προστατες και εκβιαστες δεν θελουμε.
Θυμηθηκα τις ευχες του Καλβου
"...παρα προστατας να χωμεν"




3 σχόλια:

kovo voltes... είπε...

Αυτό το όλοι μαζί που εδώ το παλεύουμε χρόνια, εκεί έγινε σε ένα βράδυ. Να κρατήσει μόνο. Να κρατήσει και ας έρθουν δύσκολα...;)

Νηφάλια Μέθη είπε...

κοβω βολτες..

ετσι ειναι..τωρα να δουμε πως θα ειναι η επομενη μερα. Βγηκε ο Αρχιεπισκοπος,ο οποιος γενικα ειναι μεγαλος επιχειρηματιας και διεθεσε την περιουσια της εκκλησιας της Κυπρου στο κρατος. Για να δουμε αν θα κανουν και τιποτα με τους Ρωσσους. Απο την αλλη ειμαστε πολυ λιγοι...εννοω μεταξυ μας πανω κατω στις πολεις γνωριζομαστε ολοι,και θα σταθει ο ενας στον αλλον. Οι σημερινοι οικογενειαρχες ειναι αυτοι που εζησαν την εισβολη σαν παιδια και σαν εφηβοι,γι αυτο ξερουν απο φτωχεια και στερηση και συμπονουν. Θα δουμε! ή καλυτερα,θα τα ζησουμε.

Καλη Ανασταση να φτασουμε φιλεναδα :)

roadartist είπε...

Είστε Έλληνες. Με την αληθινότερη έννοια.
Τα υπόλοιπα τα λέμε από εμαιλ.
Σε φιλώ.